Hoe haalt Independer.nl ‘het beste in verzekeraars naar boven’?

| Door: (4 reacties)

Hoe haalt Independer.nl ‘het beste in verzekeraars naar boven’?Independer.nl

In oktober 2012 hebben wij een nieuwe slogan geïntroduceerd. Onze oude slogan ‘Alles voor de beste deals’ hebben we vervangen door ’Haalt het beste in verzekeraars naar boven’. Dat hebben we gedaan, omdat wij vinden dat het beter vertelt wat wij voor jou als klant doen.

Ook onderhandelen met verzekeraars?

Veel klanten weten dat ze heel gemakkelijk en snel verzekeringen kunnen vergelijken en afsluiten. En heb je ons al eens gebeld? Dan heb je waarschijnlijk al gemerkt dat wij je graag snel en goed helpen en adviseren. Maar vaak weten onze klanten niet dat wij ook onderhandelen met verzekeraars over de beste voorwaarden en scherpste prijzen. Want Independer.nl vindt het belangrijk dat jij als klant een goede en voordelige verzekering bij ons kan afsluiten.

Het keurmerk en lage premies

Om verzekeraars de beste verzekeringen te laten ontwikkelen, hebben we het Independer.nl keurmerk ontwikkeld. Alleen de verzekeringen die voldoen aan onze strenge kwaliteitseisen krijgen van ons dit keurmerk. Sluit je een verzekering af met dit keurmerk dan kun je op je verzekering vertrouwen en sta je nooit voor onaangename verrassingen.
Namens al onze klanten onderhandelt Independer.nl ook over de prijs. Sluit je bijvoorbeeld je auto- of zorgverzekering af via Independer.nl dan krijg je in de meeste gevallen een mooie korting op je premie. Zodat afsluiten via ons vaak goedkoper is dan rechtstreeks bij de verzekeraar.

Objectiviteit ook in reclamespot

Zoals je misschien al van ons gewend bent, zijn wij graag open over wat we doen. En daarom laten wij ook in onze tv- en radioreclames ‘zien’ hoe wij ons inzetten voor onze klanten. Inmiddels herken je misschien onze fictieve collega Vincent, de jongen met de bos krullen, die namens alle klanten van Independer.nl het beste uit verzekeraars naar boven probeert te halen.
In zowel de hoofdcommercial als de tag-on, de korte boodschap na de hoofdcommercial, noemen wij een paar verzekeraars. De oplettende kijker en luisteraar is het misschien al opgevallen dat Frits, de verzekeraar die de veiling in de tv- en radiocommercial wint, de ene keer werkt voor OHRA en de andere keer voor VGZ of Ditzo. In de tag-on wisselen wij ook de namen van de verzekeraars af. Zo proberen we onze objectiviteit ook in onze reclamecampagnes te benadrukken. Heb jij hier vragen over? Laat het ons weten, we vertellen er je graag meer over.

Bekijk de drie versies van onze nieuwe commercial

Bekijk ook de tag-on van onze commercial

Tweeten 0
Google+ 5
Maarten Hoekstra

Over Maarten Hoekstra

Maarten is marketing manager en schrijft over onze TV en radio campagnes en onze merkpositionering Beter voor Elkaar. Samen met het reclamebureau Etcetera bepaalt Maarten welke boodschap we in spotjes over willen brengen en hoe Beter voor elkaar hier in terugkomt. Lees verder

4 Reacties op dit artikel
  1. Het is mij inderdaad opgevallen dat Fritz de ene keer van Ditzo is, dan weer VGZ of Ohra.
    Ik begrijp dat jullie ermee jullie objectiviteit willen aantonen. Voor mij was het absoluut niet duidelijk. Wij vroegen ons af of Fritz voor meerdere bedrijven werkt en dus met meerdere petten op aan tafel zit. Het zou geloofwaardiger zijn om de andere mannen aan tafel ook te laten ‘winnen’ en dat ieder er dus zit om zijn eigen partij de vertegenwoordigen. i.p.v. dat Fritz de man is van meerdere verzekeraards. Of zie ik het verkeerd? Ben benieuwd!

    Arjan 7 december 2012 om 18:58
  2. Beste Arjan,

    Goed dat je ons scherp houdt. Ik begrijp wat je bedoelt en misschien was jouw suggestie ook nog beter geweest. Wat ons betreft maakt het niet uit wie er wint en is ook wel weer grappig dat het de ene keer Frits van Ditzo en de volgende keer Frits van VGZ is. Wij hebben ook voor deze optie gekozen om een paar praktische redenen. Zo was deze acteur beter dan een paar andere acteurs en konden de extra kosten voor nog meer opnames beperkt blijven.

    Groet,
    Maarten

    Maarten Hoekstra (Independer.nl) 10 december 2012 om 10:36
  3. Wat is nou voor het jaar 2014 het voordeligste
    Ziektekostenverzekering per maand?

    Dhr A.van den berg

    Atalay van den berg 17 december 2013 om 09:03
  4. Beste Atalay van den Berg,

    Het is lastig om specifiek aan te geven wat de beste zorgverzekering is voor 2014. Dat hangt namelijk af van uw persoonlijke wensen. U kunt op onze website een vergelijking maken en kunt dan zien welke zorgverzekering voor u de zorg vergoedt die u nodig heeft. U kunt ons ook bellen op 035 – 626 5544. Dan helpt een van onze zorgexperts u met het kiezen en afsluiten van een goede zorgverzekering.

    Vriendelijke groet,

    Ferdy Cornelissen

    Ferdy Cornelissen (Independer.nl) 17 december 2013 om 09:45
Reageer hierop:

Lees onze huisregels.



Als je op deze buttons klikt, plaatsen Facebook, Twitter en Google+ cookies.

Ik ga akkoord

Volg ons ook voor tips, alerts en het laatste nieuws!

0
8.609
603