Independer.nl komt met een radiocommercial

| Door: (3 reacties)

Independer.nl

Vandaag stappen we weer in een nieuw avontuur en is onze nieuwe radiocommercial te beluisteren.
In de commercial staan een paar van onze klanten centraal. Zij zijn gek op hun auto, maar houden niet zo van verzekeringen. Independer.nl gelukkig wel, dus wij zorgen ervoor dat ze goed verzekerd zijn.

Luister hier naar de drie varianten:

De commercial is op een groot aantal zenders (100% NL, e-power radio, ORN, Q-Music, Radio 2, Sky radio en vanaf maandag 23 april komt daar ook Slam! FM bij) te horen. Klik hier voor het (voorlopige) uitzendschema. Ben je nieuwsgierig hoe deze radiocommercial is gemaakt? Lees dan het verhaal over ‘the making of’.

Onze tv-commercial is komende maanden even niet te zien. We hopen door het inzetten van radio onze naamsbekendheid op peil te houden. Vanaf juli starten we weer met het uitzenden van de TV-commercial.

 

Tweeten 7
Google+ 0
Klik hier om ons te volgen op Google+
Natasja Hogendoorn

Over Natasja Hogendoorn

Natasja is verantwoordelijk voor 1-op-1 marketing binnen Independer.nl. In haar functie staat het opbouwen en het onderhouden van een goede klantrelatie centraal. Natasja werkt sinds juni 2007 met veel plezier bij Independer.nl. Lees verder

3 Reacties op dit artikel
  1. wat een verschrikkelijke reclames – zet standaard mn radio zacht als ik de kans heb, wat voor rare klanten zijn dat?

    thomas 26 juni 2012 om 15:04
  2. De ‘amerikaanse auto’ slaat volledig de plank mis. Geen idee wat de connectie is tot slurpen en de verzekering. Geen idee waarom een liefhebber van zo’n auto stoer staat te doen omdat de auto zo slurpt.

    Richard 8 augustus 2012 om 14:08
  3. @Thomas en Richard, jammer dat jullie onze radiocommercial niet kunnen waarderen. Wellicht vinden jullie het fijn om te horen dat we een aantal nieuwe radiocommercials laten maken die wat meer ingaan op wat we als Independer.nl doen voor onze klanten. Deze zijn vanaf eind september waarschijnlijk te horen op de radio.

    De klanten die jullie in de huidige commercials horen zijn echte autofanaten. Geen doorsnee klanten dus, maar echte ‘freaks’. Ze houden erg van hun auto, maar hebben geen verstand van verzekeren. Dat laten ze liever aan ons over.

    Natasja Hogendoorn (Independer.nl) 14 augustus 2012 om 10:34
Reageer hierop:

Lees onze huisregels.

Als je op deze buttons klikt, plaatsen Facebook, Twitter en Google+ cookies.

Ik ga akkoord

Volg ons ook voor tips, alerts en het laatste nieuws!

17.622
7.345
828