Independer.nl in top 3 snelste social customer service
Deel met een vriend:

Independer.nl in top 3 snelste social customer service

Gisteren bleek uit onderzoek van Coosto naar de reactietijd van organisaties op social media (bijvoorbeeld Twitter) dat Vodafone het snelste reageert op vragen van klanten op social media. Op de tweede plaats staat ING en Independer.nl staat op de derde plaats. Het onderzoek is gedaan onder de top 100 adverteerders in Nederland. Independer.nl heeft een gemiddelde van 81 minuten reactietijd. In dit gemiddelde is de reactietijd van alle reacties meegerekend, dus ook ’s avonds, ’s nachts en in het weekend.

RTL Editie NL 26 maart - Independer.nl derde in webcare

We zijn trots dat we als derde tussen deze grote organisaties staan. We vinden het belangrijk om onze klanten goed en snel te helpen, op welk kanaal dat ook is. Zo beantwoorden we veel vragen hier op ons eigen weblog, maar ook op het Independer.nl Forum en andere social media kanalen. Heb je een vraag voor ons? We helpen je graag!

Geschreven door: Suzanne Persoon,

Reacties

Geef een reactie

Lees onze huisregels.

Waarschuw me bij nieuwe reacties op dit artikel. (Je kan je hiervoor ook apart aanmelden.)

Verzekeringen vergelijken en direct afsluiten

Goedkope verzekering? Independer helpt jou gemakkelijk verzekeringen vergelijken

verzekering vergelijken

"Top"

Dhr. S.M. Bosboom uit ZWOLLE
2017-09-13, autoverzekering

"."

Anoniem uit ZANDVOORT
2017-08-24, zorgverzekering

"Omdat het bij Independer altijd goed en overzichtelijk is. Wij hebben ook onze autoverzekering bij jullie lopen. Jullie zijn zeer klantvriendelijk en erg behulpzaam, indien er vragen zijn. "

Mevr. S. Smit van Voorst uit NIEUW-VENNEP
2017-08-25, woonverzekering

"Omzetten verzekering ging eenvoudig en alles binnen 5 minuten geregeld!"

Dhr. Boersma uit VENRAY
2017-09-18, beste-in-1-pakket

"Heel erg makkelijk, snel en je hoeft zelf verder niets te doen."

Dhr. A. .G. Olgun uit ROTTERDAM
2017-08-22, autoverzekering

"Duidelijke informatie."

Dhr. J. Kivits uit HEUSDEN GEM HEUSDEN
2017-09-12,

"Site is goed, proces loopt goed. Bellen met de helpdesk was echter niet erg zinvol. "

Anoniem uit MUIDEN
2017-09-15, overlijdensrisicoverzekering

"Veel te veel onzin vragen."

Anoniem uit VENLO
2017-09-09,

"All good stuff!"

Anoniem uit AMSTERDAM
2017-09-09,

"duidelijke website, goede service vanuit independer"

Anoniem uit HERTEN
2017-08-24, woonverzekering

"Snel en simpel geregeld "

Dhr. L. Rocha uit 'S-GRAVENHAGE
2017-09-19, autoverzekering

"Alles is duidelijk"

Anoniem uit ENSCHEDE
2017-09-01, autoverzekering

"als t goed komt met de betaling(niet dubbel in sept) vind ik jullie gemakkelijk, hopenlijk ook als er stront aan de knikker is"

Dhr. Janssen uit BEEK LB
2017-08-26, woonverzekering

"snel .voordeliger,duidelijk"

Dhr. D.H. De Jager uit ROOSENDAAL
2017-09-02, reisverzekering

"Goede informatie, makkelijk en snel afgehandeld."

Anoniem uit HOOFDDORP
2017-08-25, rechtsbijstandverzekering