Independer.nl in top 3 snelste social customer service

| Door: (nog geen reacties)

Independer.nl

Gisteren bleek uit onderzoek van Coosto naar de reactietijd van organisaties op social media (bijvoorbeeld Twitter) dat Vodafone het snelste reageert op vragen van klanten op social media. Op de tweede plaats staat ING en Independer.nl staat op de derde plaats. Het onderzoek is gedaan onder de top 100 adverteerders in Nederland. Independer.nl heeft een gemiddelde van 81 minuten reactietijd. In dit gemiddelde is de reactietijd van alle reacties meegerekend, dus ook ’s avonds, ’s nachts en in het weekend.

We zijn trots dat we als derde tussen deze grote organisaties staan. We vinden het belangrijk om onze klanten goed en snel te helpen, op welk kanaal dat ook is. Zo beantwoorden we veel vragen hier op ons eigen weblog, maar ook op het Independer.nl Forum en andere social media kanalen. Heb je een vraag voor ons? We helpen je graag!

Tweeten 0
Google+ 0
Suzanne Persoon

Over Suzanne Persoon

Suzanne zorgt ervoor dat alle Independer-content in optimale vorm is en dat je die via het juiste kanaal tegenkomt. Dat kan bijvoorbeeld hier op ons blog, Facebook of op informatiepagina's zijn. Ze onderhoudt ons weblog en forum en is verantwoordelijk voor webcare en social media activiteiten van Independer. Suzanne werkt sinds 2007 bij Independer. Lees verder

Reageer hierop:

Lees onze huisregels.



Als je op deze buttons klikt, plaatsen Facebook, Twitter en Google+ cookies.

Ik ga akkoord

Volg ons ook voor tips, alerts en het laatste nieuws!

0
8.609
603