Autoverzekering Onna-onna: “Vrouwen moeten bij Onna-onna zijn”
Tip een vriend:

Autoverzekering Onna-onna: “Vrouwen moeten bij Onna-onna zijn”

De meeste autobezitters kiezen bij Independer.nl voor de autoverzekering die het best bij ze past en het voordeligst is. Welke verzekeraar erbij hoort, maakt ze meestal niet uit. Toch zijn er verschillen. Wij geven verzekeraars in een serie artikelen de gelegenheid om te vertellen waarom onze klanten juist voor hen moeten kiezen. In dit artikel aan het woord: Onna-onna.

Waarom moeten klanten van Independer.nl voor Onna-onna kiezen?

Onna-onna wil zich onderscheiden op service. Zowel door het bieden van de beste producten, maar met name door klanten echt te helpen als er een probleem is. Als jonge organisatie proberen we ons constant te verbeteren. Zo hebben we bijvoorbeeld onze voorwaarden herschreven. Die zijn nu zo geschreven dat elke Nederlander ze ook daadwerkelijk kan lezen en begrijpen. Het is fantastisch dat we ook erkenning krijgen voor ons streven naar goede service. Zo is Onna-onna onlangs door de Consumentenbond verkozen tot “Beste uit de test” in de categorie ‘cascoverzekeringen’ en kregen we als een van de eerste partijen een Independer garantie.

Het Verbond van Verzekeraars wil dat verzekeraars steeds klantgerichter worden. Wat doen jullie hier aan?

Onna-onna bekijkt continu hoe we nog service- en dus klantgerichter kunnen werken. Wanneer klanten aangeven dat iets beter kan, gaan we daar mee aan de slag. Door onze kleine, flexibele organisatie staan we dicht bij de klant en kunnen we snel handelen. Een voorbeeld is de bereikbaarheid van onze klantenservice. We hebben geen ingewikkelde keuzemenu’s. En als het druk is, bellen we klanten gewoon terug zodat ze nooit lang hoeven te wachten. Maandelijks reiken we een award uit voor de “Meest klantgerichte actie” aan een medewerker die echt iets bijzonders heeft gedaan voor een klant.

Wat zou Onna-onna willen veranderen aan de markt voor autoverzekeringen?

De markt is prima, daar hoeft wat ons betreft niet veel aan te veranderen. Consumenten hebben veel keus en kunnen zelf bepalen waar ze waarde aan hechten. Wij denken dat onze klanten, vrouwen, met name waarde hechten aan een bijzondere service en een goed product.

Onna-onna scoort met de Independer-reviews gemiddeld een 7,5. Voor schadebehandeling krijgen jullie een 6,7. Wat gaat Onna-onna doen om dat te verbeteren?

We willen klanten nog beter op de hoogte brengen van de status van hun schade. Daarvoor werken we aan een online omgeving, waarin de klant haar schade kan volgen. Een soort track-and-trace systeem dat ook voor het verzenden van pakketjes bestaat. Stap-voor-stap zien klanten dan de voortgang.

Tot slot een grappige vraag: wat is de vreemdste schadeclaim die jullie ooit hebben gehad?

We hebben hier op kantoor een foto van een zwaan die een auto beschadigt. Op heterdaad betrapt!

Lees meer over: autoverzekering

Reacties

4 Antwoorden op “Autoverzekering Onna-onna: “Vrouwen moeten bij Onna-onna zijn””

  1. Jan Tiemen schreef op 

    Wat een flut-verhaaltje ! Deze man heeft duidelijk erg veel te verbergen, want hij beschrijft niet eens waarmee zijn “product” zich onderscheidt van de andere in de branche die hij allemaal “prima” noemt, hoe verschrikkelijk fout de meeste ervan ook zijn.

    1. Kees Veenstra schreef op 

      eerste zin van tweede alinea gelezen?

  2. sanne schreef op 

    Na 1x schade te hebben gemaakt, vloog mijn premie omhoog van 42 euro naar 80 euro per maand!!
    Hier moet je dus niet zijn.

  3. Adriana schreef op 

    Echt een reclame verhaaltje: ik ben WA verzekerd bij Onna-Onna en had te maken met een complexe schade waarin de veroorzakende tegenpartij dwarsligt. Onna-onna was nauwelijks in beweging te krijgen: ze schreven de verzekering van de tegenpartij dat alles rechtstreeks naar mij moest worden gestuurd en dat zij niets voor me konden doen. Inmiddels de rechtsbijstandsverzekering erop gezet en zelf erg veel tijd moeten stoppen om de zaak in beweging te krijgen. Nu mijn auto total-loss is verklaard en ik wilde opzeggen kreeg ik van de schade-afdeling het bericht dat ik dat opnieuw via de website moest doen? Hoezo servicegericht? Mag het ook een onsje meer zijn?

Geef een reactie

Lees onze huisregels.

Waarschuw me bij nieuwe reacties op dit artikel. (Je kan je hiervoor ook apart aanmelden.)

Verzekeringen vergelijken en direct afsluiten

Goedkope verzekering? Independer helpt jou gemakkelijk verzekeringen vergelijken

verzekering vergelijken

"Duidelijk, transparant en super “snel geregeld."

Anoniem uit LANDGRAAF
15 minuten geleden, autoverzekering

"Zeer goede en snelle service altijd, en een overzichtelijke website!"

Mevrouw Hagen uit HILVERSUM
24 minuten geleden, autoverzekering

" Snel en makkelijk"

Meneer Nashid uit UDEN
1 uur geleden, autoverzekering

"Overzichtelijk systeem, "

Mevrouw Steenwijk uit BUNSCHOTEN-SPAKENBURG
1 uur geleden, autoverzekering

"Simpel, duidelijk en ook nog een gratis diefstalverzekering. Ik ben aangenaam verrast."

Meneer Deirkauf uit ROTTERDAM
1 uur geleden, autoverzekering

"Handige site"

Meneer El Morabiti uit AMSTERDAM
2 uur geleden, autoverzekering

"Snelle afhandeling...."

Anoniem uit ZEIST
3 uur geleden, autoverzekering

"Top"

Meneer Van den eijnden uit HELMOND
3 uur geleden, autoverzekering

"Zeer overzichtelijk. Snelle service en eenvoudig"

Meneer Wijs uit 'S-GRAVENHAGE
5 uur geleden, autoverzekering

"Makkelijk af te sluiten voor een goede prijs."

Mevrouw Post uit DELFT
6 uur geleden, autoverzekering

"Makkelijk en snel geregeld"

Anoniem uit BORNE
6 uur geleden, autoverzekering

"ontzettend makkelijk"

Anoniem uit HUIZEN
7 uur geleden, autoverzekering

"omdat het een goedkope auto verzekering is en ik aow heb en al 49 jaar schadevrij rij en dat maar beperkt kan aantonen.piet"

Meneer Mulders uit DRUTEN
11 uur geleden, autoverzekering

"Snel goede voorlichting snelle service. Alles via internet afgehandeld"

Meneer Zaaijer uit LEERSUM
14 uur geleden, autoverzekering

"Makkelijk en snel"

Anoniem uit BREEZAND
2019-03-20, autoverzekering