Independer.nl in top 3 snelste social customer service
Tip een vriend:

Independer.nl in top 3 snelste social customer service

Gisteren bleek uit onderzoek van Coosto naar de reactietijd van organisaties op social media (bijvoorbeeld Twitter) dat Vodafone het snelste reageert op vragen van klanten op social media. Op de tweede plaats staat ING en Independer.nl staat op de derde plaats. Het onderzoek is gedaan onder de top 100 adverteerders in Nederland. Independer.nl heeft een gemiddelde van 81 minuten reactietijd. In dit gemiddelde is de reactietijd van alle reacties meegerekend, dus ook ’s avonds, ’s nachts en in het weekend.

RTL Editie NL 26 maart - Independer.nl derde in webcare

We zijn trots dat we als derde tussen deze grote organisaties staan. We vinden het belangrijk om onze klanten goed en snel te helpen, op welk kanaal dat ook is. Zo beantwoorden we veel vragen hier op ons eigen weblog, maar ook op het Independer.nl Forum en andere social media kanalen. Heb je een vraag voor ons? We helpen je graag!

iedere maand de beste
artikelen in je mailbox?

meld je aan voor de nieuwsbrief

Reacties

Geef een reactie

Lees onze huisregels.

Waarschuw me bij nieuwe reacties op dit artikel. (Je kan je hiervoor ook apart aanmelden.)

Verzekeringen vergelijken en direct afsluiten

Goedkope verzekering? Independer helpt jou gemakkelijk verzekeringen vergelijken

verzekering vergelijken

"Mooi overzichtelijk. "

Meneer Lambregtse uit KAMPEN
23 minuten geleden, woonverzekering

"top geregeld"

Mevrouw Kroon-Ros uit ZUID-SCHARWOUDE
34 minuten geleden, autoverzekering

"Soepel, snel, vriendelijke klantenservice."

Meneer Visser uit DRACHTEN
38 minuten geleden, autoverzekering

"Ik ben altijd heel tevreden met Independer. Ze zijn duidelijk, transparant en geven je gevraagd en ongevraagd advies. "

Anoniem uit CASTRICUM
1 uur geleden, reisverzekering

"Simpel"

Meneer Bazghout uit AMSTERDAM
1 uur geleden, autoverzekering

"Topsite"

Anoniem uit AMSTERDAM
1 uur geleden, autoverzekering

"ik ben erg tevreden over de dienstverlening van independer. De snelheid van het contact leggen"

Anoniem uit ASSEN
2 uur geleden, lenen

"Speed, Transparency and Value for Money"

Meneer Barla uit 'S-GRAVENHAGE
2 uur geleden, autoverzekering

"Het vragen van een lening gaat heel makkelijk"

Dhr. Ugur uit 'S-GRAVENHAGE
2 uur geleden, lenen

"8"

Dhr. Schmidt uit NIJMEGEN
3 uur geleden, energie

"Makkelijk in gebruik "

Anoniem uit HEEZE
3 uur geleden, reisverzekering

"is duidelijk"

Dhr. Sinaij uit VELP GLD
3 uur geleden, lenen

"Gewoon easy, flex en snel"

Dhr. Cijntje uit 'S-GRAVENHAGE
4 uur geleden, reisverzekering

"snelle administratie"

Mevrouw Darányi-Harkai uit TILBURG
4 uur geleden, autoverzekering

"Goede vergelijking van diverse verzekeringen, hele duidelijke en gebruikersvriendelijke website"

Meneer van der Kolk uit LELYSTAD
5 uur geleden, autoverzekering