Nieuw: Independer Pechhulp voor de auto
Tip een vriend:

Nieuw: Independer Pechhulp voor de auto

Het overkomt iedereen wel een keer: autopech en meestal net als het je helemaal niet uitkomt. Op dat moment wil je natuurlijk zo snel mogelijk geholpen worden. Gelukkig kun je je hiervoor nu ook via Independer verzekeren met de Independer Pechhulp. En tijdelijk is dat extra voordelig.

Hoe werkt het?

Sta je met pech langs de weg dan bel je de Independer Pechhulplijn op 071 – 364 13 51. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Independer Pechhulp helpt je alleen met pech binnen Nederland.

Hoe word je geholpen?

Als je belt, gaat de hulpverlener aan de telefoon aan de hand van een aantal vragen bepalen welke hulp jij nodig hebt. Is het niet meer mogelijk om verder te rijden, dan wordt er een monteur en/of berger ingeschakeld. Als de auto meteen kan worden gerepareerd, gebeurt dat ter plekke. En kun jij snel weer de weg op. Is dat niet mogelijk dan wordt je auto weggesleept naar de dichtstbijzijnde garage.

Wat gebeurt er als je auto wordt weggesleept?

Als je auto moet worden weggesleept, wordt gekeken hoe je verder kan worden geholpen. Als het niet mogelijk is om je auto snel te repareren moet je besluiten waar je hem achterlaat. Dit kan de dichtstbijzijnde garage zijn vanaf de plaats waar je pech kreeg of bijvoorbeeld je eigen garage. Als de auto naar een andere garage moet worden gebracht, wordt dat voor jou geregeld. Afhankelijk van de afstand kun jij intussen met de taxi of het openbaar vervoer verder reizen.

Ook bij pech door eigen schuld?

Is de pech ontstaan door eigen schuld? Bijvoorbeeld omdat je je autosleutels in de auto hebt gelaten of verkeerde brandstof hebt getankt, dan helpen we natuurlijk ook! Zelfs als dit gebeurt voor je eigen woonhuis.

Wie voert de Independer Pechhulp uit?

De Independer Pechhulp wordt uitgevoerd door onze partner Alarmcentrale Eurocross. Zij voeren hun dienstverlening uit met betrokkenheid en met persoonlijke aandacht. Kernwaarden die goed passen bij Independer en die ook wij belangrijk vinden voor onze klanten.

Tot 1 januari 2016 31 euro korting

De Independer Pechhulp bieden we tijdelijk extra voordelig aan. Tot 1 januari 2016* betaal je voor één jaar Independer Pechhulp in Nederland geen 80 euro, maar slechts 49 euro. Independer Pechhulp kun je alleen afsluiten als je een autoverzekering bij ons koopt. De polisvoorwaarden van de Independer Pechhulp kun je hier terugvinden.

UPDATE februari 2016: Independer heeft besloten Independer Pechhulp voorlopig te blijven aanbieden voor 49 euro per jaar.

Lees meer over: autoverzekering

Reacties

60 Antwoorden op “Nieuw: Independer Pechhulp voor de auto”

  1. Andre schreef op 

    Wat een flauwekul. Waarom geldt dit niet ook voor het buitenland? Moet ik dan ook nog bij iemand anders (ANWB enz.) extra pechhulp afsluiten. Nee Independer,hiermee zijn jullie niet goed bezig.

  2. Rianne Veerman (Independer.nl) schreef op 

    Beste Andre,

    Op dit moment bieden we nog geen Pechhulp Europa aan omdat we nog niet de kwaliteit kunnen garanderen die u van ons mag verwachten. We zijn wel bezig om dit zo snel mogelijk beschikbaar te maken zodat u binnenkort ook Pechhulp Europa via Independer kunt afsluiten.

    De reden dat we nu wel al Pechhulp Nederland aanbieden is dat er veel mensen zijn die alleen gebruik willen maken van Pechhulp Nederland en deze mensen willen wij dit aanbod niet onthouden.

    Met vriendelijke groet,

    Rianne Veerman

    1. Andre schreef op 

      OK. Als er ook pechhulp voor het buitenland komt zal ik mij meteen aanmelden. Bedankt voor uw reactie.

  3. Mehul schreef op 

    Hallo,
    Ik heb samen met verzekering independer pechhulp aangemeld (kenteken- 08-NF-FH) maar heb nog niet geen bewijs gekregen. Geen email of post. Hoe werkt het.
    Aub snel reactie.

    1. jacqueline janssen schreef op 

      Voor mij geldt hetzelfde of ik moet iets verkeerd hebben gedaan bij het afsluiten, graag reactie (12-RZR-3)

      1. Beste Jaqueline,

        Goed dat u het aangeeft. U bent gelukkig ook gewoon aangemeld voor Pechhulp. Ik heb u de bevestiging toegestuurd per e-mail.

  4. Beste Mehul,

    Vervelend dat u de bevestiging niet heeft ontvangen. U bent gewoon verzekerd voor Pechhulp, ik zal u alsnog een bevestiging toesturen per e-mail.

  5. G. schreef op 

    Misschien is het handig om een link in de blog te plaatsen naar de voorwaarden en hoe de pechhulp aangevraagd kan worden. Dat scheelt (potentiële) klanten een hoop gezoek.

    Ik ben mijn autoverzekering aan het oversluiten en daar krijg ik hetzelfde aanbod, maar geen link naar de voorwaarden. Wel moet ik de optie aankikken om akkoord te gaan met de voorwaarden. Verwarrend, vervelend en niet netjes!

  6. Beste G,

    Bedankt voor het meedenken en aangeven. Op het einde van de aanvraag heeft u de mogelijkheid tot het kiezen van de Independer Pechhulp. Bij het aanvinken verschijnt er een toelichtingstekst. In deze tekst staat er een rechtstreekse link naar de polisvoorwaarden. Wij zijn ermee bezig om dit in de toekomst te verbeteren. Excuses voor de verwarring die nu is ontstaan.

  7. Jenny Stinissen schreef op 

    Hallo,

    Ik vraag me af of ik ook verzekerd ben voor pechhulp heb ook geen bevestiging gekregen.

    Mvg,

    Jenny Stinissen

  8. Beste Jenny,

    Vervelend dat de bevestiging van de Pechhulp niet goed is aangekomen. U heeft wel een pechhulpverzekering afgesloten. Ik heb u de bevestiging opnieuw toegestuurd per e-mail. Ik hoop dat deze nu wel goed is aangekomen. Kijk eventueel ook in de ongewenste berichten, misschien is hij daar per ongeluk in beland.

  9. M.Woort schreef op 

    Goedenavond,

    Ik kan op mijn account niet terugvinden dat ik ben verzekerd voor pechhulp. Ook heb ik geen bevestiging ontvangen.

    Met vr.gr. M.Woort

  10. Cee schreef op 

    Jaren lang gewerkt voor de ANWB en daarbij uiteraard goede ervaring met de WW service die top is.
    Snel én vakkundig word je geholpen.
    Momenteel werk ik er niet meer en vraag me af of uw pechhulp ook snel ter plekke is als de wegenwacht die een groot net hebben over Nederland.

    1. Beste Cee,

      Voor de Independer Pechhulp werken wij samen met Eurocross. Zij zorgen er net als bij de ANWB altijd voor dat u weer snel verder kunt na pech of een ongeval.

  11. Beste mevrouw Woort,

    U bent sinds 20 januari 2016 verzekerd voor Pechhulp via Independer. Mogelijk is de bevestiging per ongeluk in uw ongewenste berichten beland. Ik heb u zojuist de bevestiging van de pechhulpverzekering (nogmaals) toegestuurd. Mocht u hem niet ontvangen? Dan hebben we misschien een onjuist e-mailadres. In dat geval is het verstandig om daar even contact met ons over op te nemen.

  12. pim schreef op 

    Beste independer,

    Ik wil voor een jaar met korting de autoverzekering afsluiten. Maar kan ik dan na dat jaar eenvoudig overstappen, omdat jullie dan geen korting meer bieden? accepteren jullie alleen automatische incasso?

    alvast bedankt voor reactie

  13. Beste Pim,

    Bedoelt u Independer Pechhulp voor een jaar? Mocht na een jaar de korting vervallen dan kunt u de pechhulp heel makkelijk stopzetten. De betaling is alleen mogelijk per automatisch incasso. Onze autoexperts kunnen u altijd nog meer vertellen over de pechhulp. Zij zijn voor u bereikbaar op nummer 035-6265 544.

  14. Joris Wiggins schreef op 

    Wordt de pechhulp afgesloten op naam of voor het voertuig? Met andere woorden: als iemand anders van mijn auto gebruikt maakt, heeft diegene dan ook recht op pechhulp?

    Ook ik heb geen bevestiging ontvangen van de overeenkomst voor pechhulp, wellicht gaat er iets mis bij jullie?

  15. Beste Joris Wiggins,

    De pechhulp is afgesloten voor het voertuig en is dus ook geldig wanneer iemand anders gebruik maakt van uw auto.

    Vervelend dat u de bevestiging niet heeft ontvangen. Ik heb deze nogmaals naar u verstuurd. Mogelijk komt deze in uw ongewenste berichten terecht, dus dat kunt u voor de zekerheid controleren.

  16. astrid krupers schreef op 

    beste independer, ik heb bij u een autoverzekering afgesloten inclusief pechhulp maar heb tot op heden van de pechhulp totaal niets ontvangen dat is toch wel erg vervelend als er iets gebeurd en je weet niet wat je moet doen van de verzekering heb ik alles keurig per mail gekregen het zou makkelijk zijn ook van de pechhulp enige informatie te ontvangen.
    mvrgr a krupers

  17. Beste Astrid,

    Wat vervelend dat u nog geen bevestiging heeft ontvangen. Deze heb ik zojuist naar u toegestuurd per e-mail. Daarin staat alle informatie die u nodig heeft. Als u weer geen e-mail ontvangt kijk dan in uw ongewenste berichtenbox. Kunt u de e-mail ook daar niet terugvinden? Laat het ons dan weten.

    1. k. de koster schreef op 

      goedemiddag,

      ook ik heb tot op heden nog geen bewijs ontvangen vd pechhulp. en nu stond ik gisteren met pech en toen werd me ook doodleuk medegedeeld dat ik yeen pechhulp heb. Dus ik zou graag weten hoe het nu zit.

      1. Beste meneer of mevrouw De Koster,

        Wat ontzettend vervelend voor u. Wij helpen u graag maar ik heb helaas niet genoeg informatie. Wilt u ons anders bellen dan kijken we gelijk hoe het zit.

  18. V. schreef op 

    Is er inmiddels al meer bekend of het mogelijk is om pechhulp in het buitenland te krijgen?

    1. Andre schreef op 

      @V.
      Daar sta ik ook al een half jaartje op te wachten.

  19. Beste V. en Andre,

    Onze excuses dat het niet sneller gaat. Wij hadden u graag al Pechhulp Buitenland aangeboden vanuit Independer. Helaas komt er aardig wat bij kijken om dit goed te regelen. Wij gaan liever wat later in één keer goed live met Pechhulp buitenland, dan dat we achteraf nog tegen problemen aanlopen. Het is nog even wachten dus. We zijn er in elk geval mee bezig!

  20. Fabi Demacker schreef op 

    Beste,

    Ook ik heb geen bevestiging gekregen van de pechhulp, ook geen info hoe te handelen Kunt u ook mij een bevestiging sturen en meer info hoe te handelen bij pech.
    Alvast bedankt!
    Met vriendelijke groet,
    F. Demacker

  21. Beste Fabi Demacker,

    Onze excuses dat je de bevestiging niet hebt ontvangen. Ik stuur hem alsnog naar je toe per e-mail. Controleer voor de zekerheid ook je spambox, misschien komt hij daarin terecht.

  22. peter ritskes schreef op 

    hallo, ik begrijp dat deze pechhulp alleen in combinatie met een autoverzekering wordt aangeboden? waarom toch, er zijn ook aanbieders die dit los aanbieden, dit lijkt op koppelverkoop, terwijl jullie zo’n progressieve club zijn.

    P.R.

  23. Beste meneer Ritskes,

    De Independer Pechhulpverzekering kunt u zien als een soort welkomstcadeau voor onze klanten. Wij zijn blij als klanten ervoor kiezen om hun verzekering via Independer af te sluiten. Daarom willen wij ze wat extra’s bieden. De voordelige pechhulpverzekering is vergelijkbaar met de gratis tandongevallendekking en de gratis diefstaldekking, een extra voordeel dus dat we aanbieden via Independer.

  24. Humphrey nieuwersteeg schreef op 

    goede avond kunt u voor mij na kijken of ik pechhulp heb. kan dit nergens terug vinden en volgens mij had ik het wel aan gevinkt. mvg humphrey

  25. Beste meneer Nieuwersteeg,

    U bent inderdaad aangemeld voor de Independer Pechhulp. Ik zal u de bevestiging per e-mail toesturen.

  26. ramona schreef op 

    goedemiddag

    ik heb tot op heden ook geen bevestigingsmail gehad kenteken LR-PL-01
    mvg Ramona

  27. ramona schreef op 

    goedemiddag Dhr/Mw

    ik heb tot op heden ook geen bevestigingsmail gehad kenteken LR-PL-01
    mvg Ramona

  28. Beste Ramona,

    Ik heb u de bevestiging alsnog toegestuurd. Als u hem nog steeds niet heeft ontvangen hoor ik het graag.

  29. Kejal Shah schreef op 

    This is great, except for the fact that you don’t cover Europe.

    I have 2 questions:
    1. Someone told me that my travel insurance can cover me for Europe, i’ll check that, but what is your opinion?

    2. Where can I find the details of your breakdown assistance terms? eg. how many times a year do you provide this service, etc.?

  30. Marleen Schepers (Independer.nl) schreef op 

    Dear Mr./Ms. Shah,

    It varies by travel insurance company what you will be reimbursed with the coverage ‘Pechhulp’.

    Often, the insurance covers the following: a replacement vehicle, towing charges if the car needs to be brought back to the Netherlands. This insurance does not cover roadside assistance/breakdown assistance. However, it is important to know that the coverage differs per insurance company.

    For reimbursement of the above, it is important that you have selected the coverage ‘Automobulistenhulp’.

    Feel free to contact us. You can reach us on Mondays till Fridays from 8:00 am till 9 pm and on Saturday and Sunday from 9.30 am till 6 pm on (+31) (0)35 6265544. Or you can send a reply on this message. We are happy to help you.

  31. Jacob Blok schreef op 

    Bij het doorlezen van mijn polis zie ik tot mijn teleurstelling dat er geen pechhulp buitenland bij zit dit erg jammer en onhandig voor mij aangezien ik meerdere keren per maand en soms per week in het buitenland (Duitsland) ben. Het is natuurlijk mijn eigen schuld; ik had de voorwaarden beter moeten lezen, maar het zou fijn zijn als ik het contract nog kan ontbinden danwel dat er op korte termijn buitenlandhulp bij komt. M.vr.gr., Jacob Blok

  32. Ronnel Holgado (Independer.nl) schreef op 

    Beste Jacob,

    We hebben liever geen teleurgestelde klanten. Maar gelukkig dat je er achter bent gekomen. En het siert je dat je toegeeft dat het je eigen schuld is. Ik heb te weinig gegevens nu om antwoord te geven op je vraag.

    Wil je ons bellen hiervoor? Dan kijken we gelijk hoe we je kunnen helpen. Want dat willen we wel graag.

  33. Vane schreef op 

    Hi
    My car didn’t pass APK i am taking it to a garage for exchange. Can you bring the car there, at what cost?
    What should I do to cancel the insurance and the roadside assistance, or that can be transferred to my new car
    Thank you

  34. Felicia Hitijahubessy (Independer.nl) schreef op 

    Dear Vane,

    I’m sorry to hear about your car. If your car needs to be towed to a garage you can ask the insurance company if the costs are covered. Unfortunaly I don’t know what kind of policy you have and where you are insured.

    Are you insured through Independer? In that case you can call our costumer service so they can take a look into your policy. Also they can cancel the insurance and road assistance. Our phonenumber is 0356265544.

    1. vane schreef op 

      Yes i am insured trough independer.nl
      i will call that number tomorrow
      Thank you

  35. h franssen schreef op 

    pfff alweer automatische incasso.
    waarom geen accept giro?
    kan anders geen contract met jullie aangaan.

  36. Ronnel Holgado (Independer.nl) schreef op 

    Beste meneer of mevrouw Franssen,

    Helaas is een acceptgiro niet mogelijk. We proberen voor consumenten de kosten zo laag mogelijk te houden. Daarom is het alleen mogelijk om automatisch te betalen.
    Ik heb wel even voor u gebeld met Eurocross Assistance. Zij voeren de werkelijke pechhulp uit. Een andere mogelijkheid is er echt niet.

    Zelfs de ANWB doet dit niet meer. Ook daar heb ik voor u geïnformeerd.
    Ik heb zojuist Univé gebeld en zij sturen nog wel acceptgiro’s. Voor de pechhulp gaat dit niet apart met een acceptgiro. Maar i.c.m. een autoverzekering wel. Let op, dan betaalt u wel per kwartaal de autoverzekering. Wat uw premie bij Univé is, kan ik u niet vertellen. Voor meer informatie kunt u het volgende telefoonnummer bellen: 059-2349789.

    U ontkomt er bijna niet meer aan in deze tijd om per automatische incasso te betalen of via internetbankieren/iDeal een bedrag over te maken.

    Als u nog vragen hebt, horen we dit graag van u.

  37. Andries de Boer schreef op 

    In november ben ik overgestapt van ANWB Pechhulp naar Independer Pechhulp, in de veronderstelling dat deze hulp gelijk zou zijn aan de service van de ANWB. Zo komt het over op de website van Independer.

    Echter, na mijn eerste ervaring vandaag met de Independer Pechhulp, kwam ik erachter dat het eigenlijk een veredelde sleepservice is. Ik had een eenvoudig op te lossen schade, maar mij werd verteld dat alleen simpele dingen gerepareerd kunnen worden, zoals een lekke band of lege accu.

    Ik ben hier zeer teleurgesteld over. Niet over de sleepservice, maar over het idee dat Independer geeft dat ze ter plaatse je auto goed kunnen repareren. Ik vind dit misleiding. Ik heb nu alsnog reparatiekosten met arbeidsloon, waardoor de ogenschijnlijke goedkope service van Independer alsnog een dure grap wordt, als je dit vaker dan 1 keer per jaar overkomt.

    1. Beste meneer de Boer,

      Vervelend om te horen dat je verwachtingen hoger waren dan de daadwerkelijk pechhulp aanbiedt.
      Ik heb voor je in de polisvoorwaarden gekeken van de ANWB om te kijken of zij hier anders mee om gaan.
      Daar vermelden zij, dat zij ervoor willen zorgen dat u weer verder kunt rijden door je auto (tijdelijk) te repareren.
      Maar zij geven ook duidelijk aan, dat vervolgreparaties niet voor rekening zijn van de ANWB.
      Hierbij de link naar de polisvoorwaarden van de ANWB, waarin je dit kan terugvinden.

      1. Andries de Boer schreef op 

        Beste Erwin,

        Het ging om een onderdeeltje van 4 euro, die in 1 minuut vervangen is. Dit is eerder gebeurd.
        ANWB sleepte me naar een veilige plaats, onderzocht een uur lang de auto, bracht me naar een automaterialenzaak om dat onderdeeltje te kopen en verving het voor me. Logisch dus dat mijn verwachtingen hoog waren en ik teleurgesteld was.
        Ik begrijp dat je probeert uit te leggen dat de ANWB niet beter is.
        Ook zie ik dat je collega me nu mailt met een hele andere toon, waarin hij/zij een handreiking doet.

        Vriendelijke groeten,
        Andries de Boer

  38. Gaby schreef op 

    Is er intussen al een pechhulp voor het buitenland mogelijk?

    Vriendeljke groeten

  39. Beste Gaby,
    Helaas hebben we op dit moment alleen nog Independer Pechhulp in Nederland.
    Het is ook nog niet bekend wanneer we pechhulp in het buitenland gaan aanbieden.
    Als het zover is, dan wordt dan uiteraard bekend gemaakt!

  40. Cindy schreef op 

    Ik overweeg om de pechhulp af te sluiten, kan helaas niet de polisvoorwaarden op geen enkele mogelijkheid downloaden…. waar kan ik een pdf bestand hiervan vinden?

    1. Cindy schreef op 

      Tevens wil ik graag weten of, als ik deze vanaf vandaag afsluit, ik een bedrag betaal van 49,- euro voor 1 jaar en dat ik niet m.i.v. 1 januari 2017 extra bij moet betalen.

      1. Cindy schreef op 

        Excuses… ik bedoel per 1 januari 2018

    2. Beste Cindy,

      Ik ben voor je de polisvoorwaarden gaan zoeken op onze website. Helaas blijkt dat de link naar het pdf-bestand niet werkt. Dit heb ik intern aangekaart, zodat we dat kunnen oplossen. Om te zorgen dat je toch de polisvoorwaarden ontvangt, willen we deze uiteraard naar je toe sturen. Zou je een e-mail willen sturen naar info@independer.nl of een whatsappbericht naar 06 – 82 84 62 44. Wat betreft de jaarpremie, deze geldt dus ook daadwerkelijk voor een jaar(365 dagen).

  41. Peter N schreef op 

    Geldt de pechhulp van Independer ook voor auto’s ouder dan 8 jaar?

  42. Beste Peter,
    Independer Pechhulp is er ook voor auto’s ouder dan 8 jaar.
    Als de auto 12 jaar of ouder is dan is er dekking voor maximaal 3 keer pechhulp per verzekeringsjaar.

  43. Weiss schreef op 

    Hallo, ik heb altijd mijn auto’s bij jullie verzekerd, met pechhulp. Nu heb ik een andere auto met nog geldige pechhulp op de oude auto voor het bedrag van 49,00 euro, maar moet ik ineens 62 euro betalen (nieuw contract) voor de nieuwe auto, want de korting geldt niet meer? Ik had toch recht op een jaar pechhulp? Waarom kunnen de resterende maanden (8) niet doorgevoerd worden op de andere auto?

    1. Beste Weiss,

      De Independerpechhulp is kentekengebonden, helaas kunnen we daardoor geen kentekenwijziging doorvoeren, maar alleen de oude pechhulp beëindigen en de nieuwe pechhulp aanvragen voor de nieuwe auto.
      Per 1 augustus 2018 is de premie voor de pechhulp aangepast naar €61,- per jaar. Uiteraard krijg je naar rato premie terug van de pechhulp van je vorige auto.

  44. JM van Haeften schreef op 

    van Haeften 18-10-2018

    Ik heb voor pech hulp aangevraagd per telefoon
    maar heb verder geen reactie gehad

  45. Beste meneer/mevrouw van Haeften,
    U zou van ons de polis en de voorwaarden moeten ontvangen via de mail. Heeft u die niet gekregen, bel ons even of stuur ons een mailtje. Dan maken wij het zo snel mogelijk voor u in orde.

Geef een reactie

Lees onze huisregels.

Waarschuw me bij nieuwe reacties op dit artikel. (Je kan je hiervoor ook apart aanmelden.)

Autoverzekering vergelijken en direct afsluiten

Bij Independer staat de beste autoverzekering bovenaan, ook als we die niet verkopen

vergelijk autoverzekeringen

"Makkelijk en snel gebruik"

Meneer Van der Made uit 'S-HERTOGENBOSCH
2019-04-25, autoverzekering

"Zeer tevreden "

Anoniem uit ENSCHEDE
2019-04-25, autoverzekering

"super"

Meneer Rokoszny uit GOUDA
2019-04-25, autoverzekering

"het groye gemak, en de extra dekking"

Anoniem uit HAREN GN
2019-04-25, autoverzekering

"."

Meneer Alghazali uit ROTTERDAM
2019-04-25, autoverzekering

"Ook zorgverzekering afgesloten via Independer. Prima geregeld"

Anoniem uit ALMERE
2019-04-25, autoverzekering

"heel goed"

Meneer Fattuoh uit CUIJK
2019-04-25, autoverzekering

"Duidelijk stappenplan!"

Anoniem uit ANNA PAULOWNA
2019-04-25, autoverzekering

"overzichtelijk en duidelijk"

Anoniem uit GOUDA
2019-04-25, autoverzekering

"Duidelijk en snel"

Meneer Cornelius uit WOUDRICHEM
2019-04-25, autoverzekering

"gemakkelijk"

Anoniem uit DEVENTER
2019-04-25, autoverzekering

"Thanks great value "

Mevrouw Cwikowska uit RIETHOVEN
2019-04-25, autoverzekering

"Goed"

Meneer Veladzic uit DIDAM
2019-04-25, autoverzekering

"Duidelijk en overzichtelijk "

Meneer Visser uit NIJMEGEN
2019-04-25, autoverzekering

"Prima"

Meneer Ulfman uit GRONINGEN
2019-04-25, autoverzekering