Bij Independer denken we dat het altijd beter kan. Daarom trekken we elke dag weer alles uit de kast om je nét wat meer inzicht te geven. Onze website tot in de kleinste details gebruiksvriendelijker te maken. En iedereen die een passende verzekering, hypotheek of energieleverancier zoekt zo snel en goed mogelijk te helpen.

Expert in online

Dit voortdurend verbeteren van producten en processen is werk voor professionals. Brechtje de Leij, onze nieuwe Head of Product, is er daar één van. Ze heeft er geen problemen mee als we haar omschrijven als een ‘Lady Geek’.

Altijd is ze bezig met de laatste technologische innovaties en gadgets. Daar publiceert ze regelmatig over. Onder andere op Emerce, het bekendste platform over business en marketing van Nederland.

Snelheid is de norm

“Er bestaat een feature die de consument boven alles wil: snelheid”, schrijft Brechtje op Emerce. Wat ze daarmee bedoelt en waarom ze ook bij independer.nl vol gaat inzetten op snelheid? Je leest het hier.

Praat meeÉén reactie op “Sneller omdat het moet”
  1. Corrie Serpenti-Hendriks schreef op 

    Teleurstellend declaratiebeldeid buitenlandse ziektekosten bij Menzis.

    Hieronder mijn reactie op de e-mail waarom te kiezen voor Menzis:

    Beste Menzis,

    Diverse redenen om niet voor Menzis te kiezen zijn inmiddels door mij gecommuniceerd met Independer, de Consumentenbond, het CVZ, mijn huisarts, en aan mijn zoon, researcher bij de VPRO en extern scribent voor dagblad Trouw.
    Zijnde:

    1. Onder het mom van milieubelang het niet fysiek overhandigen van een zorgpas (European Insurance Card) dat in noodsituaties veel problemen geeft in landen die minder digitaal zijn ingesteld dan Nederland. U zou hiervan op de hoogte moeten zijn en uw prioriteiten stellen.

    2. Bij in het buitenland gemaakte ziektekosten eisen dat uw cliënten een beëdigd vertaler inschakelen wanneer het declaraties betreft uit diverse EU-landen die geen Duits, Engels of Franstalige brieven opstellen aangaande de reden van de aldaar uitgevoerde medische interventies.
    Daarbij eist u tevens dat de rekening van vernoemde vertaler geheel voor kosten is van uw cliënt. U weet heel goed dat dit bedrag de gemaakte, voorgeschoten kosten in zo’n land niet zelden overschrijdt.

    3. Uw eist onnodig veel tijd van uw cliënten – die al genoeg gederft vakantiegenot hebben ondergaan – door ze te confronteren met een bulk aan extra werk door ze – niet helder toegelichte – formulieren te laten downloaden en invullen dat niet geëist wordt bij legio van uw concurrenten, bij wie je in een handomdraai in het buitenland gemaakte ziektekosten kunt declareren.

    Concluderend ben ik zeer teleurgesteld in uw service en zal nooit meer een ziektekostenverzekering bij u afsluiten.

    Daarbij acht ik het mijn morele plicht deze gang van zaken zo breed mogelijk aanhangig te maken om andere mensen niet in dezelfde door u onnodig problematische situaties te brengen.

    Mw C.H.M. Serpenti-Hendriks.

Geef een reactie

Lees onze huisregels.

Dit vinden onze klanten van ons
9,2
Op basis van 375.630 klantbeoordelingen hoe we dit berekenen bekijk ze allemaal
gewoon goed
10