Independer is non-stop, dag én nacht, bereikbaar
Deel met een vriend:

Independer is non-stop, dag én nacht, bereikbaar

Bij Independer zien we dat heel veel mensen pas in de laatste dagen van het jaar overstappen met hun zorgverzekering. En juist dan willen wij er voor ze zijn. Bijvoorbeeld als ze vragen hebben of er niet uitkomen. Daarom zijn we vanaf vandaag 17:30 uur tot en met oudjaarsdag 17:30 non-stop geopend. Dit betekent dat je één van onze 50 zorgexperts zowel overdag als ’s nachts kunt bellen, WhatsAppen of mailen. En via social media je vraag stellen, kan natuurlijk ook. 

Non-stop actie bij Independer

Toen wij aan Independers vroegen of ze ook ’s nachts onze klanten wilden helpen, zeiden er heel veel spontaan ‘ja’. Dus de komende drie dagen staan we 72 uur, non-stop, voor je klaar. Een bijzonder moment dat we feestelijk hebben ingeleid bij Independer.

Independer is non-stop, dag en nacht, bereikbaar

Te zien en te horen door het hele land

Natuurlijk willen we iedereen graag laten weten dat non-stop zijn geopend bij Independer. Daarom hebben een speciale abri-campagne. Heb je onze zorgexperts al gezien? Vanaf vandaag zijn ze te zien door het hele land:

Én ook op de radio hoor je onze eigen zorgexperts, waaronder Jelle, vertellen dat we non-stop voor je klaarstaan:

Heb je een zorgvraag?

Wij staan tot en met oudjaarsdag 17:30 uur non-stop voor je klaar. Je hebt nog tot en met 31 december de tijd om over te stappen van zorgverzekeraar. Bij Independer is je overstap zo geregeld. Binnen een paar minuten weet je of je in 2017 bij een andere zorgverzekeraar beter uit bent. Ook krijg je een gratis Tandongevallen-verzekering en bieden we Claimhulp bij Letselschade.

Lees meer over: zorgverzekering

Reacties

Geef een reactie

Lees onze huisregels.

Waarschuw me bij nieuwe reacties op dit artikel. (Je kan je hiervoor ook apart aanmelden.)

Vergelijk & bespaar snel op je zorgverzekering

In 5 makkelijke stappen een betere & goedkopere dekking

zorgverzekering vergelijken

"HET WAS GOED TE DOEN HET WAS ALLEEN EVE STRESSEN BIJ HET INVULLEN VAN DE BURGERSERVICE NUMMER,OMDAT HET EEN FRANSE DOCUMWNT IS"

Anoniem uit AMSTERDAM
2017-11-05, zorgverzekering

"As Expat it is really difficult to understand bad translation thru Google. Would be great if you can provide details in English as well. "

Anoniem uit AMSTERDAM
2017-11-05, zorgverzekering

"Omdat alles goed en duidelijk was."

Dhr. D.J.R. Werkzam uit AMSTERDAM
2017-11-04, zorgverzekering

"TOP"

Mevr. B. .A. Gorecka uit HEUKELUM
2017-11-04, zorgverzekering

"Ik ben tevreden"

Anoniem uit ZUTPHEN
2017-11-03, zorgverzekering

"lekker gemakkelijk"

Anoniem uit LUTTEN
2017-11-03, zorgverzekering

"In het verleden jaren terug had ik deze verzekering al. En het was goed. Groetjes E.N.E. Koeiman"

Dhr. E.N.E. Koeiman uit ALMERE
2017-11-03, zorgverzekering

"snel en eenvoudig"

Anoniem uit POELDIJK
2017-11-02, zorgverzekering

"Snel en overzichtelijk "

Mevr. T. Van Wandelen uit DRIEBERGEN-RIJSENBURG
2017-11-02, zorgverzekering

"heel overzichtelijk"

Anoniem uit AMSTERDAM
2017-11-02, zorgverzekering

"Heemaal tevreden"

Dhr. L. .M. Petelski uit HEUKELUM
2017-11-01, zorgverzekering

"goed overzicht"

Anoniem uit VLAARDINGEN
2017-11-01, zorgverzekering

"Er wordt geen prijs gegeven als de verzekering halverwege een jaar wordt afgesloten. Nu werd alleen het totale bedrag getoond terwijl het gaat om 2 maanden. Maar bij het contacten via Facebook werd mij verteld dat slechts 2 maanden wordt berekendTOP"

Mevr. M.J. Schuijling uit HAARLEM
2017-11-01, zorgverzekering

"Omdat het duidelijk is ."

Mevr. A. RODRIGUES uit ZUTPHEN
2017-11-01, zorgverzekering

"Excellent website . Really liked the step by step approach to evaluating various insurance extras. "

Dhr. A. .S. BAKHSHI uit AMSTERDAM
2017-11-01, zorgverzekering