Nog een paar uur om af te sluiten. Hoe staat de klantenservice van Independer ervoor?
Deel met een vriend:

Nog een paar uur om af te sluiten. Hoe staat de klantenservice van Independer ervoor?

Met nog maar een paar uur te gaan is het een drukte van jewelste bij de klantenservice van Independer. Ruim 60 zorgexperts zitten op dit moment klaar om alle telefoontjes van klanten te beantwoorden. We vinden het leuk om een paar feitjes met je te delen.

Drukte aan de telefoon

Vanaf 1 december 2016 tot en met 29 december hebben we 29.026 telefoontjes ontvangen. Dit zijn er ruim  vijfduizend meer dan vorig jaar. 30 december was de drukste dag tot nu toe. Deze dag hebben we bijna vijfduizend telefoontjes beantwoord. Op de piek, hebben we 199 telefoontjes ontvangen. Overall is de gemiddelde wachttijd onder de minuut gebleven.

Ook op e-mail en WhatsApp druk

Vanaf 1 december 2016 tot en met 29 december hebben we 3.558 e-mails ontvangen en tot 30 december 3.393 gesprekken via WhatsApp gevoerd. De WhatsApp gesprekken nemen ook dagelijks toe. Op 30 december hebben we 573 unieke gesprekken gehad met klanten.

Nog een paar uur

Dit jaar zijn we voor het eerst non-stop (dus dag en nacht) bereikbaar. Tot 31 december 2016 om 17.30 uur kun je ons elke minuut van de dag bellen. Je hebt dus nog een paar uur om ons te bellen. We zijn bereikbaar op 035-626 55 44 of via de app op 06- 82 658 741

Lees meer over: zorgverzekering

Reacties

Geef een reactie

Lees onze huisregels.

Waarschuw me bij nieuwe reacties op dit artikel. (Je kan je hiervoor ook apart aanmelden.)

Vergelijk & bespaar snel op je zorgverzekering

In 5 makkelijke stappen een betere & goedkopere dekking

zorgverzekering vergelijken

"HET WAS GOED TE DOEN HET WAS ALLEEN EVE STRESSEN BIJ HET INVULLEN VAN DE BURGERSERVICE NUMMER,OMDAT HET EEN FRANSE DOCUMWNT IS"

Anoniem uit AMSTERDAM
2017-11-05, zorgverzekering

"As Expat it is really difficult to understand bad translation thru Google. Would be great if you can provide details in English as well. "

Anoniem uit AMSTERDAM
2017-11-05, zorgverzekering

"Omdat alles goed en duidelijk was."

Dhr. D.J.R. Werkzam uit AMSTERDAM
2017-11-04, zorgverzekering

"TOP"

Mevr. B. .A. Gorecka uit HEUKELUM
2017-11-04, zorgverzekering

"Ik ben tevreden"

Anoniem uit ZUTPHEN
2017-11-03, zorgverzekering

"lekker gemakkelijk"

Anoniem uit LUTTEN
2017-11-03, zorgverzekering

"In het verleden jaren terug had ik deze verzekering al. En het was goed. Groetjes E.N.E. Koeiman"

Dhr. E.N.E. Koeiman uit ALMERE
2017-11-03, zorgverzekering

"snel en eenvoudig"

Anoniem uit POELDIJK
2017-11-02, zorgverzekering

"Snel en overzichtelijk "

Mevr. T. Van Wandelen uit DRIEBERGEN-RIJSENBURG
2017-11-02, zorgverzekering

"heel overzichtelijk"

Anoniem uit AMSTERDAM
2017-11-02, zorgverzekering

"Heemaal tevreden"

Dhr. L. .M. Petelski uit HEUKELUM
2017-11-01, zorgverzekering

"goed overzicht"

Anoniem uit VLAARDINGEN
2017-11-01, zorgverzekering

"Er wordt geen prijs gegeven als de verzekering halverwege een jaar wordt afgesloten. Nu werd alleen het totale bedrag getoond terwijl het gaat om 2 maanden. Maar bij het contacten via Facebook werd mij verteld dat slechts 2 maanden wordt berekendTOP"

Mevr. M.J. Schuijling uit HAARLEM
2017-11-01, zorgverzekering

"Omdat het duidelijk is ."

Mevr. A. RODRIGUES uit ZUTPHEN
2017-11-01, zorgverzekering

"Excellent website . Really liked the step by step approach to evaluating various insurance extras. "

Dhr. A. .S. BAKHSHI uit AMSTERDAM
2017-11-01, zorgverzekering