Nog een paar uur om af te sluiten. Hoe staat de klantenservice van Independer ervoor?
Tip een vriend:

Nog een paar uur om af te sluiten. Hoe staat de klantenservice van Independer ervoor?

Met nog maar een paar uur te gaan is het een drukte van jewelste bij de klantenservice van Independer. Ruim 60 zorgexperts zitten op dit moment klaar om alle telefoontjes van klanten te beantwoorden. We vinden het leuk om een paar feitjes met je te delen.

Drukte aan de telefoon

Vanaf 1 december 2016 tot en met 29 december hebben we 29.026 telefoontjes ontvangen. Dit zijn er ruim  vijfduizend meer dan vorig jaar. 30 december was de drukste dag tot nu toe. Deze dag hebben we bijna vijfduizend telefoontjes beantwoord. Op de piek, hebben we 199 telefoontjes ontvangen. Overall is de gemiddelde wachttijd onder de minuut gebleven.

Ook op e-mail en WhatsApp druk

Vanaf 1 december 2016 tot en met 29 december hebben we 3.558 e-mails ontvangen en tot 30 december 3.393 gesprekken via WhatsApp gevoerd. De WhatsApp gesprekken nemen ook dagelijks toe. Op 30 december hebben we 573 unieke gesprekken gehad met klanten.

Nog een paar uur

Dit jaar zijn we voor het eerst non-stop (dus dag en nacht) bereikbaar. Tot 31 december 2016 om 17.30 uur kun je ons elke minuut van de dag bellen. Je hebt dus nog een paar uur om ons te bellen. We zijn bereikbaar op 035-626 55 44 of via de app op 06- 82 658 741

Lees meer over: zorgverzekering

iedere maand de beste
artikelen in je mailbox?

meld je aan voor de nieuwsbrief

Reacties

Geef een reactie

Lees onze huisregels.

Waarschuw me bij nieuwe reacties op dit artikel. (Je kan je hiervoor ook apart aanmelden.)

Vergelijk & bespaar snel op je zorgverzekering

In 5 makkelijke stappen een betere & goedkopere dekking

zorgverzekering vergelijken

"-De opties waarom ik een nieuwe zorgverzekering afsluit zijn onvolledig. Ik zat in de polis bij mijn ouders, maar wilde op eigen naam nu een verzekering afsluiten. Deze optie bestond niet. -Voortaan aangeven dat overname verzekering automatisch gaat."

Anoniem uit AMSTERDAM
2019-08-21, zorgverzekering

"gaat heel makkelijk"

Anoniem uit ZWOLLE
2019-08-21, zorgverzekering

"very good and easy"

Meneer Romano uit AMSTERDAM
2019-08-20, zorgverzekering

"Makkelijke aanvraag"

Meneer Post uit ROTTERDAM
2019-08-19, zorgverzekering

"asked question via whatsAp and they responded very quickly with full details"

Anoniem uit UTRECHT
2019-08-18, zorgverzekering

"Altijd snel en accuraat, duidelijke informatie en als er extra hulp nodig is wordt je telefonisch bijgestaan. Top!"

Mevrouw Hendriks uit LEMMER
2019-08-17, zorgverzekering

"Duidelijk, eenvoudig en tophulp."

Anoniem uit AMSTERDAM
2019-08-17, zorgverzekering

"Very good solution with a lot of gtreat insights for expats and a super effective echat on Whatsapp."

Anoniem uit AMSTERDAM
2019-08-16, zorgverzekering

"simpel, duidelijk en snel"

Anoniem uit SCHALKHAAR
2019-08-15, zorgverzekering

"Alvast bedankt"

Mevrouw Popescu uit UTRECHT
2019-08-15, zorgverzekering

"Easy to use website"

Meneer Naik uit AMSTERDAM
2019-08-13, zorgverzekering

"goed hoor"

Meneer Vermeulen uit HUIZEN
2019-08-13, zorgverzekering

"Ging vrij makkelijk."

Anoniem uit 'S-GRAVENHAGE
2019-08-13, zorgverzekering

"niets op aan te merken op jullie service"

Mevrouw Demmers uit BERGEN OP ZOOM
2019-08-13, zorgverzekering

"Weary esy to make it "

Meneer Emils Dicpeteris uit DONGEN
2019-08-13, zorgverzekering